En vecka senare.

Hej! Nu var det en vecka sen jag skrev förra gången, men jag har haft ungeför 5 ton läxor att göra, jag ligger ju lite efter med sånt fortfarande. Annars har jag slutat helt med allt vad medeciner heter, och det är såååååå skönt att slippa tänka på det hela tiden. Min rygg mår finfint, och jag går nu i skolan 100%, och jag hoppas kunna börja gymma lite smått om inte alltför länge. Ni som också har opererat ryggen, hur länge tog det innan ni kunde träna lite, typ jogga? Känner att jag inte kan vara så här oaktiv mycket längre. Jag har så sjukt svårt att sova på kvällarna, och det måste bero på att jag inte tränar.
Idag har jag gjort i princip ingenting, jag var nere på stan en supersnabbis och köpte en sak på musikaffären, och nu sitter jag och plonkar på gitarren. Imorgon ska jag på volleyvollmatch, Linköpings herrlag spelar sin första kvartsfinal. Laget har förövrigt vunnit 18 av 18 matcher i serien, grymt imponerande.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0