Om dagsläget.

Jag tänkte uppdatera er lite om dagsläget. Jag mår helt okej nu, och har minskat ner på morfintabletterna. Smärtan börjar klinga av sakta men säkert allteftersom att jag börjar röra mig mer, inte för att jag rör mig särskilt mycket. Igår orkade jag till och med gå på en volleybollmatch, mest för att komma ut ur huset och träffa mina vänner, vilket var jätteskönt. Om jag hade det jobbigt på sjukhuset, med isoleringen och så, så är det inget emot hur jobbigt det är nu. Jag är egentligen väldigt aktiv, och när jag inte kan träna, inte ens ta längre promenader, så mår jag skitdåligt. Jag mår dåligt av att tänka på mat, eftersom att jag inte har någon matlust, vilket beror på att jag inte rör på mig särskilt mycket. Och jag hatar att inte kunna göra vad jag vill, jag kan inte ens sticka ut och cykla om jag skulle känna för det. Nåja, det här ska jag klara av. Jag får helt enkelt bita ihop och hoppas att tiden kommer att gå fort.

Trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

HEJ! ;) Det är så att jag har en sjukt stor tävling på min

blogg och jag älskar när folk är med och det är alltid kul om fler är med. Och det skulle vara

KANON OCH ROLIGT om du ville också tävla, det är busenkelt ( man vinner en valfri vara, som tex klockor, smycken, kläder, saker , iphone sakl osv.. :



KLICKA: http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment

MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG!

2012-02-12 @ 13:07:03
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0