I'm back.

Hallåååå. Nu var det allt länge sen jag skrev någonting här, jag har haft så galet mycket läxor att jag helt enkelt har glömt bort bloggen. Iallafall så är allt finfint med mig, jag går i skolan som vanligt och går på volleybollträningarna, men utan att spela förstås, jag kan även gå en sväng på stan om jag skulle känna för det.
Ryggen känns bra och jag har aldrig ont, förutom om någon kramar mig vääldigt hårt eller om någon tar mig på högersidan av ryggen. Jag kan också cykla nu, men bara oerhört sakta och om det inte är så långt att cykla. Jag har varit på röntgen med, men då fick jag ju inte reda på något utan tog bara bilderna. Resultatet får jag se nästa gång jag ska till min ryggläkare.
Idag har jag studiedag, vilket blir precis vad det låter som för mig; Studiedag. Jag har tre prov den här veckan, plus två redovisningar, allt inklämt på två dagar. Så idag ska jag bara plugga, sedan åker jag troligtvis till min träning för att sen åka till min konfa-träff. 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0