Tankar inför operationen - 2 dagar kvar.

Det vart ingen sånt här inlägg igår, jag hade en kompis här hela kvällen. Nu iallafall, är det bara två dagar kvar. Och ska jag vara helt ärlig, så är jag inte nervös alls. Det känns som om att jag inte kommer bli mer redo än jag är nu, och nu vill jag bara få det gjort. När man väl har gjort det, kan det ju bara bli bättre. Nu går man ju och funderar över det, medans man då kan längta framåt.

Idag var jag iallafall hos min ryggläkare, Hans Tropp, och jag fick då reda på lite om min rehabiliteringstid och liknande. Jag fick också reda på att min krök nu är 68 grader. När operationen är klar kommer den att vara ungefär 30 grader. Operationen kommer att ta ungefär 3-3½ timme, och efter det kommer jag att vara på sjukhuset i ca en vecka. Jag lägger upp en röntgenbild så fort jag får den. 

Förresten, har någon av er haft Hans Tropp som läkare. Isånafall, vad tyckte ni?
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Oj vad stor din krök är:/ Lycka till!!<3

2012-01-24 @ 20:52:21
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0