Första inlägget.

Hej! Jag tänkte börja denna bloggen med att berätta varför jag över huvudtaget startade den, here we go:
1. Jag vill att vänner och släktingar ska kunna läsa hur det går för mig, eftersom att de inte kan komma till mig och se själva varje dag.
2. När allt det här är över, vill jag kunna se tillbaka på den här perioden; vad jag skrev och hur jag mådde osv.
3. När jag för en tid sedan satte mig ner och började söka på skoliosoperationer så hittade jag inte många bloggar alls om detta. Därför vill jag att folk i framtiden, som ska göra något liknande, ska kunna läsa om hur det gick för mig och hur det kan komma att kännas.
Det var allt för ikväll, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0