En månad sen

Hej! Idag är det en månad sedan jag opererades, för en månad sedan låg jag på sjukhuset, nyopererad. Jag måste medge att jag tycker att tiden har gått väldigt snabbt, det känns verkligen inte som en månad sen! Allt är iallafall bra med mig, det går framåt betydligt mycket snabbare än jag kunnat ana. Jag har sportlov just nu, vilket är jätteskönt. Inte för att jag kan göra så mycket, men men.. Jag har slutat ta morfin-tabletter helt nu, jag tar alltså bara alvedon. Jag kan också meddela att jag inte har ont alls längre. Jag kan bli trött i ryggen och så, men jag får inte längre ont på samma sätt. Det enda som gör ont nu är att nysa, toppen för mig som är allergisk mot mina egna husdjur.

Jag vet att jag sa att jag skulle slänga upp en bild på ärret i helgen, men jag glömde bort det. Jag har det ju tejpat hela tiden nu, förutom när jag duschar, så det är bara då jag kan ta bilden.. nåja, nästa gång så. Idag har jag faktiskt varit på stan med min mamma, ett stort steg för mig, som annars bara orkar gå till affären och tillbaka. Det gick toppen! Visst, vi fick stanna ett par gånger, men huvudsaken är att jag faktiskt orkade gå runt ett tag. Annars har jag bara legat hemma hela veckan, eftersom att jag har lov, därför var det oerhört skönt att få komma ut ur huset en sväng.

Förresten, har ni några frågor så kan ni ställa dem i en kommentar eller så, så svarar jag gärna! Trevlig eftermiddag! ( Kan man säga så..? Det låter ju helknasigt! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0