Min sjukhustid. Del 5

Dag 6
Den här dagen var nog den bästa av alla mina sjukhusdagar, jag fick nämligen duscha. Det var så himla skönt att få tvätta av sig efter att ha legat i sängen i 5 dagar!
Iochmed att jag duschade så kunde jag inte ha några slangar kvar, så de drog lokalbedövningen i såret innan. Nu hade jag bara cvkn kvar, men den var inte fastkopplad i något annat än mig. Jag glömde berätta att de drog drenaget och katetern på måndagen. Annars hände inte något intressant den här dagen, förutom att jag fick besök av en av mina bästaste vänner och hennes mamma på kvällen. Det var riktigt skönt att få någon slags kontakt med världen utanför sjukhuset, jag kände mig väldigt isolerad på mitt rum. Jag ångrade mig förresten angående ärret, jag vill inte visa det just nu, utan jag sparar det tills det har läkt ihop lite mer.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0