Min sjukhustid. Del 4

Dag 5
Måndagen var i princip exakt likadan som söndagen, med undantag för maten. Jag började äta sakta men säkert dessa dagar, det började med ett par kex och dagen efter kunde det vara en halv portion mat. På måndagen åt jag fasta mål mat, som jag inte åt upp helt, men ändå. Jag kommer ihåg att jag längtade efter följande dag, då jag äntligen skulle få duscha.

De kollade också förbanden med jämna mellanrum, och såhär såg förbanden ut:



Det var allt för idag, imorgon kommer halvtaskiga bilder på ärret upp. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Du ska veta hur mycket jag uppskattar att du bloggar dom din operation!:)

Kram!

2012-02-06 @ 20:28:14
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0